Otvoren i ulaz u Gradsku kuću iz Ulice Narodnog fronta
- Ukoliko neko ima potrebe da ide u katastar, Agenciju za privredne registre, kancelariju za brze odgovore, može koristiti i ovaj ulaz, iz Ulice Narodnog fronta, ali takođe i glavni.
- Prvo što smo uradili bilo je da to saniramo i omogućimo da se i ovaj ulaz stavi u funkciju. Bilo je nakon toga neophodno i da se Gradski uslužni centar osavremeni i da se produži radno vreme, tako da sada imamo situaciju da se rad s građanima u Zrenjaninu odvija od 7.30 do 19 časova i da naše službe funkcionišu što bolje mogu, a svi ostali tehnički detalji biće i dalje unapređivani. Trudićemo se da napravimo pristojnu čekaonicu, zatražićemo od državnih organa da, eventualno, povećaju broj izvršilaca u onim službama koje nisu u gradskoj nadležnosti, kao što su katastar ili pošta – rekao je gradonačelnik Bošnjak i dodao da je neophodno da uslužni centar bude stalno dostupan i otvoren, kao mesto na kom građani, u jednoj prostoriji, mogu da reše najveći deo svojih problema. On je, takođe, ukazao na neophodnost regulisanja kretanja kroz samu Gradsku kuću i nekog načina evidentiranja, kao što je to uobičajeno u institucijama uprave.
- Uz one dobronamerne, sigurno da dolaze i oni sa ne baš tako dobrim namerama, zloupotrebljavajući i vreme i prostor naših službenika, da bi oni mogli nesmetano da rade. Brojni elektronski servisi za građane i dalje će biti dostupni na sajtu grada, a vrata mog kabineta takođe su otvorena za građane koji imaju potrebu da se obrate svom gradonačelniku, kako bi ukazali na neki problem u radu bilo koje gradske službe. Moguće je to učiniti i putem društvenih mreža i elektronskim putem, ali i fizički – naglasio je on.